Wij geloven in eenvoud
Met de bewezen methoden van User Centered Design maken wij ontwerpen die focussen op een optimale gebruikseveraring. Want waarde toevoegen voor je klanten blijkt de meest succesvolle business strategie.
-
Publiek inkopen
Een digitale interface voor de inkopers van de Rijksoverheid.
De Haagse Inkoop Samenwerking (HIS) doet de inkopen voor de Rijksoverheid. Namens de verschillende ministeries kopen ze bij bedrijven in via raamovereenkomsten, onderhandse of Europese aanbestedingen.
Wij maakten met hen een prototype van hoe hun proces er in de toekomst uit gaat zien. -
Tandartspraktijk Klop
Tandartspraktijk Klop is een familiebedrijf dat met aandacht en zorg haar patiënten bedient. Een nieuwe generatie neemt nu het roer over en het bedrijf gaat verder onder een nieuwe naam. Wij ontwierpen een huisstijl en logo.
-
Bridgeclub de Boerderie
Een illustratief grid
Hoe kun je een bridgeclub een overzichtelijke website geven die een veelheid aan informatie en functionaliteiten op een makkelijke manier ontsluit?
Voor de bridgeclub uit Enschede bouwden we een site die alle content ontsluit via een geïllustreerd grid van 13 kaarten. -
Arbeidsrecht updates
“Alsof je de belangrijkste zaken op een presenteerblaadje aangeboden krijgt.”
Elke week krijgen de arbeidsrecht advocaten van Nederland een email waarin alle jurisprudentie voor hen is opgesomd. De belangrijkste zaken worden kort besproken. Wij maakten een nieuw ontwerp voor deze mails en de bijbehorende website. Advocaten kunnen daar de redactionele samenvattingen van alle zaken binnen het arbeidsrecht lezen en doorzoeken. Ook biedt de site relevant nieuws, ontwikkelingen in wetgeving en juridische commentaren.
-
Met de trein de grens over
Wat kan er verbeterd worden voor internationale treinreizigers?
Begrijpen internationale reizigers die uit de Thalys stappen in Rotterdam hoe ze door de poortjes moeten komen? Hoe functioneert de kaartautomaat van de Deutsche Bahn op station Roosendaal? Waar moet je eigenlijk uitchecken met je OV chipkaart als je naar Antwerpen gaat? Of hoeft dat niet? Welke service verwachten reizigers wanneer een trein uitvalt? En waar verwachten ze die te vinden?
Om de gebruikservaring van internationale treinreizigers te kunnen verbeteren, moet je eerst precies weten wat er mis gaat. In opdracht van de TU Delft deden wij onderzoek. -
Een eerste website
Wat zet je op de website van je ontwerpstudio als je nog geen projecten hebt die laten zien wat je kan? Wij bouwden onze eerste website in de avonduren, zodat we iets online konden zetten op de dag dat we zouden beginnen.